nattmänniska?

Grät nyss...
Vet inte riktigt varför egenltigen, någonting brast bara
Först gjorde Jonna mig irriterad, hade stressat och allt för att hinna med en sån tidig buss som möjligt och så ber hon mig ta en senare och så var det lite annant.
Sen ringer jag moder och så blir jag less på det också.
Kanske för att jag har sovit så konstigt på senaste tiden..

Dansade hela fredagen, hade två uppvisningar. Det var jätte kul och vi var jätte synkade och allt! Kul kul
Sen efter det gick vi till Johan och Jocke, jag Moa och Jonna, där drack vi lite saft och sen kom Viktor och Andrej och de andra for och så satt vi och pratade några timmar.
Sen gick jag Moa och Jonna till Jonna och såg på film och pratade till typ 4 på natten då gick jag och Moa hem. Kom i säng vid 5. Steg upp 15.20 Ehe. Men hade blivit väckt två gånger före det.
Gjorde mig iordning och får och grattade Josefine. GRATTIS! :D. Det var också otroligt kul, var där till ca 3, for sen därifrån till Viktor och var med han och Maxim.

Vi var uppe till ca 8 innan jag somnade på bäddsoffan brevid Max. Vaknade upp sedan en gång i timmen innan jag bestämde mig för att vakna helt kl 13.
Då vaknade även pojkarna små och så började Viktor spela lite gitarr och sen satte vi på musik. Musiken var ja.. Viktor musik.. :P
Vi lyssnade även på Finsknytt(?) och Emil i Lönneberga spelet, med Gunde ;P Haha minnen minnen.
Sen lagade de omelett till sig och jag fick nudlar. Mkt god frukost -.- Haha
Sen började de spela igen madden-.-.-.-.-.- Men det var ganska underhållande ändå :)
For sedan hem vid 16 och for iväg sen igen vid halv åtta till Josefine.

Bestämde mig för att sova över där. Hade egenltigen tänk lägga mig tidigtmen det blev vid tolv ändå..
Morgonen var lugnt, lunchen med, åt många chokladbollar. Mums!
Sen på dansen såg vi uppvisningen på film. Vi var så bra! :D
Efter det gick jag Agnes, Sofia, Tahiya till Jonna och därifrån till Röda korset och shoppade lite :)
For hem försent och kom föresnt till träningen som gick väl bra. Fick veta att vi har match imorgon. Fint..
Sista matchen för säsongen och på lördag är det första för säsongen med am fotbollen :D
Spännande.

Ska kanske göra något annat nu..
Skulle egentligen ha varit och hämtat min cykel men orkar inte. Tanken får mig att vilja gråta. Vet inte varför.
Aja, Ha en fin kväll!
Juste imorgon är det engelska nationella.
Intressant.

Kommentarer:

1 tahiya:

Var inte ledsen kära vän, du ska få en stor och varm kram av mig imorgon, det lovar jag dig! Puss!

Kommentera här: