Träna träna träna

Trött
Har redan tränat i ca 3 h och ska sen träna ikväll i ca 2 h till.. Funderar på fara tidigare i och med att vi har två uppvisningar imorgon och ska repetera en massa på dan.
Suck..
Väntar bara på att Kattis ska ringa.
Varför kan hon inte ringa nu?
Blir så less på att vänta
Höll på somna på data lektionen idag.
Halvdrömde något fint där ett tag men kommer inte ihåg vad det var för människor med i den :(
Kom ihåg att jag höll i två pers händer och  den ena personens hand höll vi annorluna som om vi var intresserade av varandra och så kommer jag inte ihåg vem det var!
Irriterande
:)
Aja ska väl kanske traska ut i det fina vädret och få lite sol på mig :)
Satt btw ute hela svenska lektionen och solade och pratade.
Det var fint och skönt.

Nä men nu ska jag gå, känns så konsitg att fortfaranade vara kvar i skolan :P Haha.
Ha det fint
Hejdå

Kommentarer:

1 Elin:

Härligt med sommarväder! :) Länkar till din blogg på min blogg om det går bra ^^

Kommentera här: