Helgen

Tänkte berätta lite "kort" om helgen.
i fredags så for vi till Lillan och kollade på lite band.
De spelade lite metal och något annat.
Metal är väl inte precis min favorit genre i musik, men det var helt okej faktiskt.
Fast jag tror om man ska kunna uppskatta det ordentligt måste man nog rocka loss lite grann och inte bara stås still. Vilket jag gjorde i princip hela tiden för hade jag hade glömt öronproppar, så jag stod och höll för öronen större delen av tiden.
Efter konsterten satte jag mig och pratade med vakten Joel och så skämtade vi en massa med några andra. Det var jätte kul, satt och skrattade jätte mycket. :)
Det var typ det roligaste på hela kvällen tror jag.
Sen gick jag Moa Max och hälsade på Honken och efter det gick jag och Moa till udden och sen gjorde vi lite olika saker innan vi gick hem till mig. Senare kom Lina och där vid fem hoppade iaf jag i säng. De andra vet jag inte. Tror Moa somande på soffan där någon gång och Lina. Har jag ingen aning om.

På lördagen vaknade jag vid tolv (ställde klockan;)) och Moa smsade mig. Hade glömt bort att de var där (A)
Resten av dagen tog jag det bara lugnt.
Tills kvällen kom och jag gjorde mig lite i ordning och jag, Moa och Sofia åkte till kvantum och jag handlade lite.
Sen for vi tillbaka hem till mig igen och gjorde oss helt färdiga.
Sen kom Ante Maxim och Vigge och vi for till Linn.
Vägen dit var kall men trevlig
När vi kom dit var det lite dött så vi började spela lite twister :D
Haha det var jätte länge sen jag spelade det och det var jätte kul!
Förutom då först Vigge puttade mig ur balans och sen när alla ramlade och puttade mig ur kurs :/ :P

Lite senare kom det en massa folk som inte skulle vara där och vi var tvunga att ringa polisen. Men de for innan de kom. Men de hade gjort sönder Moas cykel lite grann och trakaserat Linus moppe.

Efter det dansade några av oss för att få upp stämingen, sen försökte Vigge strypa mig och jag försökte sparka han mellan benen och fälla han vilket resulterade i att jag hamnde på backen med Vigge på mig och så satte sig Ante på Vigge. Mysigt. :P
Sen retade oss en del.
Men jag och Sofia bestämde oss för att visa lite balett och så började vi lära dem.
Men när jag skulle visa när man vet inte vad det heter men, först her man fram benet fram och uppåt sedan åt sidan och sedan bakåt.
Och när jag gjorde bakåt då tog Ante tag i mitt ben och trykte det så högt att jag började falla framåt och då tog jag antar Vigge tag i mitt andra ben och så lyfte de upp mig :O
Samtidgt som jag blev ganska chokad så var det ganska kul tills Maxim började slå mig i magen och sa att jag skulle spänna och träna den då blev det nästan lite panikartat för mig, men jag börjar bli van :) :P
Haha
Det låter ju lite konstigt allt det här, men det är oftast kul, även fast det kan bli lite våldsamt ibland. Men de är ju ameriknska fotbolls spelare ;)
We like when it hurts a little ;)
Smärta är vekhet som lämnar kroppen fick jag veta av Ante när jag började spela.
haha
Mina små pojkar.
De gör mig så glad.
Oftast. ;)
Glad att jag har träffat dem.
..Hela laget. :)

Aja sen idag så har jag varit på Floras med Lina, Moa, Josse, Gabirel, Camilla och Henke kom efter ett tag.
Vi satt där och myste och pratade åt godis. Ett tag låg jag på Moa, ganska bekväm faktiskt. Skulle egentligen massera henne men orkade inte.
Efter det for jag och köpte pizza och har bara tagit det lugnt sen dess.

Nä men nu ska jag hoppa i säng!
ska upp tidigt imorgon 06.30 :S Wish me luck!
God natt sov gott



Lets see if you can keep the promise this time

Kommentera här: