Nu vet jag vad jag ska göra, äntligen

Som de flesta vet så har jag haft beslutsångest och mått vädligt dåligt över hur jag ska göra med amerikanska fotbollen.
Men igår kväll så skrev jag till min coach Tim om hur jag kände och hans svar gjorde att allt känns mycket lättare nu.
Han är helt underbar, jag är väldigt glad att ha han som coach för han bryr sig verkligen om laget och alla dess spelare.
Så nu ska jag göra som han föreslog att ta ett upphåll ni tills PRE season börjar och se hur jag känner då.
Under tiden ska jag försöka ta tag i mig själv och bygga upp konditionen.
Så om det finns några eskimoare som av någon anledning läser min blogg, så kan jag säga att jag kommer nog inte lämna er än.
Tack Tim. Bättre coach kan man nog inte ha.

Och det är en lättad Lina som avslutar detta blogginlägg med ett Adjö
Och ha det så fint :)

Kommentarer:

1 josefine:

jaaa ;p haha men de var snyggt faktsikt ^^

Kommentera här: