Weekend so far

Ja fredagkväll.
Kliver av bussen traskar till Ante och när vi är iprincip framme möter vi Max, David och Ante som är på väg och handla. Men istället för att följa fick vi nyckeln upp till lägenheten;) Tack, frös..
Så jag och Jossan kollade på lite saker och sen kom dom tillbaka och Ante och David började göra pizza:D
Sen ropade dom och så fick jag gå och göra min pizza, som de senare mobbade bara för att jag har tonfisk på den (äter bara vegetarsikt och fisk, anledning halvt okänd) När maten sedan var färdig så dök även Frida och Hanna upp som satte sig i Antes rum medan vi åt.
Haha gu vad kul vi hade det när vi åt! Jag satt och asgravade hela tiden, ibland drog dom skämt som jag och Josefine inte riktigt fattade men vi skrattade ändå. Haha så kul så kul:)
Sen såg vi The Boogyman två, den var läskigt, blev helt rädd så Max erbjöd sig att hålla min hand. Det hjälpte lite grann. Fast slutet var lite utdraget ibland dock... Men värd att se. Juste två gånger under filmen lyckade David skrämma oss. Mummel.

Efter filmen gick pojkarna och två okända tjejer som David känner och spelade nå kort medan vi andra satt kvar och såg lite på tv och pratade. Sen gick dom andra tjejerna och sen gick Hanna och Frida också, fast de skulle komma tillbaka, fast det gjrode de aldrig:/
Så vi satte på en annan film D-War (Dragonwar), den var helt okej. Den onde hade lite mobbad röst och så. Men helt okej:) Någon gång efter de andra hade gått tog pojkarna Josefines mobil och sprang och gömde den. Stackars Jossan blev helt förstörd. Haha. Fick inte tillbaka den fören jag satte foten mellan Antes ben så Jossan kunde slänga sig på dem och ta den. Dumma pojkar;)
Sen där vid ett kanske började vi spela kort. Först finns i sjön. Jag vann;D Sen bluffpoker och tillsist klädpoker. Haha, bluffpokern gick hyfsat bra när jag väl förstod det förutom när jag skulle komma på vem som bluffade, kom inte ihåg vad de sa. Suck. Klädpokern gick därimot bättre, fast vi var tvunga att gå till bussen innan det blev riktigt spännande. För sista bussen gick 03.10. Så vi tog den hem. Jag sov hos Josefine, var rädd efter skräckisen:P Tycker inte riktigt om sådana. Menaja.
När vi kom hem till henne var vi inte så trötta så vi satte en film, fast Jossan var tydligen trött för hon somnade ganska snabbt som vanligt... Och där vi fem slockande jag.
Kl 15.00 klev jag sedan upp och hade tre missade samtal från Jonna och Elin (A) Ehe.
 Vid fem gick vi hem till mig och någon gång efter sex kom Anna och Elin och lite efter det kom även Jonna.
Så beställde vi mat och satte oss och pratade och hade det trevligt. Jonna bakade en kladdkaka. Gött:)
Sen for Anna och vi andra började kolla på gammla bilder. Elin och Jonna försvann någonstans och kom tillbaka lite senare. Elin hade ont i huvudet eller nå.
Jag och Josefine hittade många och underhållade gammala kort Haha. Kulkul. Ibland skämdes man nästan. Hehe.
Jaa och nu sitter jag här helt ensam och ska nog dra mig mor sängen. Men först måste jag städa upp efter flickorna.
Ha det fint
Tjolahopp

Kommentarer:

1 josefine:

jaa de var sjukt kul hela helgen :D
jaa bilderna ja *ASGARV* haha ;D

Kommentera här: