Wiie

Sitter här och har nästan skrivit klart hela dansläxan. Puh
Har suttit hela dan sen jag kom hem och skrivit på den. Fick hoppa över träningen.
Men snart är plågan slut, fast imorgon kommer vi få en läxa i modernt. Hoppas den inte är lika jobbigt.
Fast kommer nog börja tidigare med den. Hoppas jag :)

Klart! 22.32. Finally
Hoppas det duger. :)

Idag när jag var hos skolsys på kontroll så började vi prata lite om det här att det är så många i Sverige som mår dåligt.
Tänk egenltigen. Vi har mat på bordet, någonstans att bo, inge krig osv och ändå blir vi demprimerade, klagar på att vi inte kan få allt vi vill ha.
Men tänk på dem som bor i flyktingläger. De får inte bygga hus utan för en viss gräns så de bygger husen högre och högre. Husen står så tätt att barnen spelar fotboll på taken. Det är krig och de har inget land, ingen säkerhet, kan inte göra vad de vill och ändå kan de vara så glada! De skrattar och tänker posetivt har en bra inställning på livet. Tänk om vi också skulle lära oss att uppskatta allting som de uppskattar.
Undra hur det hade sätt ut då:)
Tänk på det ibland, då du klagar över att du inte kan köpa den där tröjan du vill ha. :)

Annars traskar väl livet på i den vanliga takten upp och ner upp och ner ner och upp.
På söndag ska jag troligtvis se Superbowl med några från laget på O'Lerys eller vad det nu heter:P
Matchen börjar kl 00.00. Så vi kommer vara där hela natten. Kommer vara helt slut på måndag.
Men David ska ge mig massage så det kan nog vara värt det.
Älskar massage♥
När jag sa till moder att jag skulle se superbowl och sedan natta hos bror (vad jag har tänkt iaf) sa hon: " ja bara det inte blir för sent nu bara". Hm.. David sa att det hela skulle typ sluta kl 06.00 :O
Hoppas det slutar tidigare..

Men nu ska göra en fin framisda.
Ha det fint
Ta hand om er:)
God Natt

Kommentera här: