'',

Igår så var jag på välgörenhets konserten i KH.
Den var bra. Missade dock Hamngatan, skulle vara intressant att se den men sega som jag och Jonna var så gick det som det gick.
Musical Express var sen och de var bra, fast det var lite för lite enerig på scenen så det var ganska tråkigt att titta på..
Sen kom dem jag hade väntat på hela kvällen Skaburbian Collective!
Åh vad bra de är! Först spelade de några lugnare låtar och sen kom de igång med de lite mer fartfyllda. Åå det var så härligt att "stå" där och dansa! Längtar tills det uppträder igen!
På tal om konserter så längtar jag svin mycket till den 19 april!! Då ska Räfven spela på Lillan! BE THERE!
Åå det ska bli så underbart kul det med! Är inte musik, speciellt live musik, helt underbart! Skulle inte kunna leva utan det. <3

Sen idag så har jag bakat chokladbollar :) De blev jätte goda! Ska till Josefine igen ikväll och se film och äta upp min chokladbollar :) Fint.
Imorgon hoppas jag på en filmkväll.. Det var så länge sen :(
Och på tisdag kom jag på att jag inte kan träna.. Fan. Ska ju på maskeradfest (Det är ju roligare förstås, men har inte tränat på ett tag.) Sen känns det som det händer något i helgen men vet inte riktigt vad..Det kan vara att det är någon konsert någonstans.. Boden kanske :S
Hm.. Aja här kommer en kass bild från konserten


och en underbar låt att lyssna på, fast inte av Skaburbian Collective, as you will see:)

Kommentera här: