Not again

Moa och Anna har varit här ikväll :) Vi har sett film och ätit godis och haft det trevligt.
Städat hela dagen så nu är det fint i rummet i princip. Duktiga jag. Pustat fönsterna till och med!





Varför ska jag falla för fel kille. "Alltid" den där jag inte riktigt kan få..
VARFÖR?
Först är det då min drömpojke Alexander. Åå han är så ja underbar.
Men han har jag halvt gett upp tanken på honom fast ett litet litet litet hopp har alltid funnits och kommer nästan alltid finnas känns det som
Sen är det ju denna pojk jag inte nämna vid namn (p.g.a av vet inte vilka som läser bloggen min)
Han är så snäll, rolig, snygg, omtänksam ja ni vet. Fin människa helt enkelt
Blir alltid så glad när vi pratar och vi har så kul :)
Men han är en flicka..
Less
Blir alltid så
Ett tag verkade han intresserad men jag antar han personlighet är så
Han är likadan nu så jag antar det..
Är inte precis kär i honom
Men tillräckligt intresserad för att bli ledsen och ja så som jag känner mig just nu
Åå
Var ju glad och nu är jag depp.
Vill bara gråta ut allt så det försvinner
Orkar inte alla dessa meningslösa förhoppningar som egentligen bara gör en ännu mera ledsen
Försöker hitta orden men de finns inte längre kvar här..
De har gått iväg som alltid när jag ska skriva ner dem och få dem ur mig
Då finns de ej där. Bara när jag är utan papper och penna..

image49

Kommentera här: