Hejhopp på sena kvällen tidiga natten vad du nu vill kalla det

Ja visst är det typsikt. Sätter jag mig framför en dator efter tio så hamnar jag oftas där för länge.
Nu är kl halv två. Börja kvart i tio tror jag, har gympa, ska laga middag åt mina föräldrar som firar bröllopsdag, ska även köpa ljus och rosor har jag tänkt.

Förlåt för att jag är lite oaktiv här.
Glömmer som bort bloggen lite granna och när jag väl kommer ihåg tar jag mig inte tid. Tyvärr
Alltid skönt att skriva en rad eller två eller tre eller flera.

Sitter och pratar med min vän V som det var ett tag sen man såg.
Har pratat om allt från mitt KuHi arbete till Absint och då han hamnade i en tvätt stuga i fyllan (för att komma dit var han tyvungen att ta sig över en kodad ca 5 m hög grind och en kodad dörr) hur han lyckades är fortfarande oklart i och med han han inte minns något.
Detta var dock i slutet av våren men lika roligt varje gång haha
Så tänk er för barn innan ni dricker för mycket absint eller för mycket av vad som helst


Sen så lyssnar jag då på lite Trance FM och det är på tyska när de väl säger något vilket är typ aldrig
Vilket får mig att tänka på när jag var i Tyskland för första gången och träffade Hagen och Philipp
Åh Philipp
Vi pratade jätte mycket efter jag hade kommit hem och kan nog säga att vi blev förälskade i varandra iaf tyckte om varandra väldigt mycket. Han sa faktiskt att han älskade mig eller skrev I love you söt som han var/är.
Men nu är det över ett år sedan jag pratade med honom. Tänker fortfarande på han en del
Hoppades på att träffa han i sommars när jag var där men fick inte tag på han:(
Det är intressant hur vissa människor kan göra avtryck i ens liv.

T.ex. när jag var 6 år var vi i Grekland och jag träffade en pojke där som heter Sebastian och bor i Sthlm eller bodde där då. Vi brevväxlade ett tag efteråt också sen försvann de..

Benjamin tysk som bodde hos oss när jag var 6, han tyckte jag om. Redan då föll jag för äldre:P (han var nio år äldre än mig och så kan ni tänka hur seriös man var när det gällde sånt också):P Skulle träffa han när jag var i Tyskland men det gick inte som planerat.

När jag ändå talar lite om tyskar så när jag var i Koblenz kommer jag ihåg att jag såg en äldre kille som jag tyckte var snygg och vi spanade in varandra en del om han lämnade något direkt avtryck vet jag inte men kommer ihåg det efter ca 2 år

Ida umgick mycket på lågstadiet sen flyttade hon, haft lite smått kontakt för ett halvår sedan, har på msn men känns som vi är så olika nu, tyvärr.

Sen en massa människor jag känner nu orkar inte ta upp alla för det kommer ta en stund..
Men det är intressant det där hur man kommer ihåg vissa starkare en andra, t.ex. en kille som var några år äldre än mig var på Likskär han var snygg jag kollade på han en hel del tills han kom på mig tittade på mig och log (tänkte säkert Busted!) och sedan vände sig om. Generad som jag blev tror jag inte att jag kollade på han så mycket mer. Detta var för några år sedan innan högstadiet måste det ha varit tror Lina och hennes familj var med ut till havs. Trevligt

Nä men som V sa: men du, vad gör du uppe så här sent lilla vänn? :D
Så vet jag inte riktigt och borde ta och hoppa i säng nu sova och vakna trött och önska att jag hade haft hjärnan att lägga mig tidigare.
God natt allihopa hoppas ni låg och sov när jag skrev detta
Over and out

Kommentera här: