Skyltsöndag

Ja idag som de flesta vet har det varit skyltsöndag.
Massa folk på stan och självklart blev det 1+ och det började slask snöa:S
Förutom det var det riktigt trevligt. Mötte Tahiya i stan och köpte en tröja, gick sedan till HH och såg på lite basket och då kom Emmelie.
Efter det gick vi inte till stan och Sofia hakade på och ett par öronhängen köptes :O (brukar inte avnända örhängen så mycket tråkigt nog)
Sedan blev det även ett par ljus från Indiska och en kladdkaka på Sub:) Där Moa och Julia kom och joyna oss. Myspys
Sen for jag hem och åt en jättegod middag med mina päron.

Nu sitter jag här och försöker dra mig från datorn och städa upp lite innan folket kommer för glögg drickning!
Hittade även en trance mix på två timmar som jag hade utan att veta det. Var ju lite intressant, så nu sitter jag och lyssnar på det. Riktigt nice faktiskt:)

Nä ska väl börja plocka upp lite, så jag slipper kuta runt de sista 10 min, inte för att någon skulle bry sig men det känns ju lite trevligare:)

Ha det gött!
Ciao

Kommentera här: