Piercing

Tänkte lägga upp en bild på hur det ser ut just nu.


och sen när det har läkt ska jag byta ut de två läkstavarna mot en.


sådär:)

Funderar även just nu på göra en i bröstvårtan i september!
Wiieo
Ska bli kul:)

Hade tänkt att göra i septum men tror jag skippar det och gör bara i nipple. Känns som att det är så många har i septum just nu.
Så om en månad kanske jag skriver att jag har gjort i min bröstvårta. Nervöst



Var ut igår och det var superkul!
Trodde inte det skulle vara så kul som det var men det blev bättre än förväntat så tummen upp för det!
Träffade trevligt folk, dansade jätte mycket och bara hade kul! :D
Och jag gjrode äntligen det jag borde ha gjort för länge sen. Är så glad över att jag äntligen gjort det! åh:)

Sen skulle vi på efterfest men det gick lite segt och MördarAnders var med. Han som är med i Movits! och han kom ihåg att han hade varit min och Roberts typ dejtingcoch en gång för någon vecka sen! haha Helt kul, han är en så härlig person. Så jag stod och flummade lite med han och David mfl, det var jätte kul.
Sen gick vi till den här efterfesten som inte var så party, men det var trevligt:)
Sen gick jag Moa och Jakob hemåt men stannade och pratade i typ en halvtimme det var jättetrevligt kul och intressant.
Sen vid fyra kom jag äntligen i säng det var skönt.

Kl 07 ringer väckarklockan, vi har haft frilutsdag idag, men pallade inte gå liksom de flesta jag känner hehe så sjukanmälde och somnade vid nio.  Trodde jag hade sovit kanske 10 min en kvart men det var 3½ timme haha
Så nu har jag ganska nydligen ätit frukost.

Imorgon är jag ledig för alla min lektioner börjar nästa vecka, så två dagar ledigt är inte helt fel!

Aja
Ha en bra dag
Ciao!

Kommentera här: