Gårdag gårnatt går

Gårdagen
Den var speciell
Skolan var väl okej, jobb med Kuhi prodjekten, uppvisning den 25/2 19.00 i Lärkans aula om du har lite att göra..
Sen lite film och chill
For sedan in till Roya och satt där med Kevin och några till
Gick sedan till Pontus(idrottshall) och såg på Plannja
Det var en bra match mycke energi i andra halvlek, spännande
Vi gick till Max och vi skildes åt och jag hamnade med T, K och S
Vi gick till hemma kväll och hyrde film och gick Till S
Vill inte kommentera det så mycket mer än fyrkant
Ha ha
Nä inte riktigt mer såhär kanske
Varför ljög du?

Jag bryr mig inte riktigt om du gör som du gjorde om det inte var för att du ljög för mig
Ljög mig rakt upp i ansiktet när jag hade bestämmt för att ge dig en chans att visa vem du är
Skita i allt dåligt alla sa om dig och se om du var annorlunda
Men tydligen var ju allt i princip sant
Fast det hade inte gjort mig något
Att du gjorde som du gjorde
Om du hade sagt som det var till mig
Jag hade inte dömt dig
Jag hade fått respekt och kunnat lita på dig till viss del iaf
Tror jag
Men du valde att ljuga
Kanske inte så chokerande egentligen
Men just det här att ljuga
Det hatar jag
Jag klarar inte av det
Plus att du gjorde nästan som han
Får bara dåliga minnen av det
Och nu detta
Någon borde ge dig en tankeställare och säga allt detta rakt i ansiktet på dig
Funderar på göra det
Problemet att det kan tas fel
Du borde kunna så mycket bättre
Du skulle kunna vara en så mycket bättre människa
Och så väljer du det där
Precis som de flesta tjejer vill man ändra the bad boy, hjälpa honom
Fast denna gång vill jag göra det som vän
Om jag ens vill

Är rädd från det jag har hört
Farligt
Farligare än jag trodde
Vågar inte gå nära
Vem vet vad som kan hända
Vad du kan göra
Farligt
Om det nu är sant
Vilket jag faktiskt tror
Farligt

Kommentera här: