Movits!

Såg att det var ett tag sen jag skrev här.
Men har jobbat hela förra veckan förutom söndag och denna vecka fram till fredag så har inte tid med så mycket.
Eller igår hann jag med att gå på Happy Peoples rea och hitta en Happt People t-shirt och en Henrik Vibskov  sjal (50% silke!) som i orignal pris ksotar 1095 men nu var det 50 % rabatt så var tvungen att slå till! Har velat ha den länge men inte orkat slösa över 1000 kr på en sjal.
Visst det var ganska dyrt priset det kostade nu också men aja fin är den! Happy people t-shirten kostade ynka 179 kr så det blev ett riktigt kap! Jag gick med ett leende på läpparna därifrån så jag var nöjd!

Sen for jag till båten och fikade med mina kära föräldrar och några till och hade det riktigt trevligt innan jag for iväg till Anna och såg Twilight, måste säga att den är överskattad. Den är väl bra men först händer det inte så mycket, sen händer det jätte mycket och sen tar den slut. Man blir som otillfredställd när det är så, iaf jag.

Idag har jag jobbat mina 11 timmar som vanligt, sen blev det att träffa Moa och Andrej en snabbis. Jag och Moa såg I taket lyser stjärnorna kommer inte ihåg så mycket av boken men det kändes som den inte var så lik. Lite besviken men annars en bra film.

Men nu ska jag väl komma till det jag tänkte göra detta inlägg om Movits! Som har varit med i en show i USA, spana in det här:
The Colbert ReportMon - Thurs 11:30pm / 10:30c
Movits!
http://www.colbertnation.com/
Colbert Report Full EpisodesPolitical HumorTasers
Detta hittade jag på pojkarna i WLDT http://wldt.blogspot.com/ (We love donuts too!) blogg. Där finns även ett klipp då de spelar en låt men lyckades tyvärr inte få in den också av någon konstig anledning, blev bara den första hela tiden. Så kolla in den andra på deras hemsida!


Nu ska jag försöka ta mig i säng!
Ha det gött!
Ciao

Kommentera här: