Ser jag ätbar ut? För folk har en tendens att bita mig.

Igår eller ja i natt så var den andra personen på ca 5 dagar som har bitit mig. Dock ej på samma ställen

Igår var det onsdagsklubben as allways!
For dit med Honken ponken, satt och chillade och sedan kom Moa och Julia mina hemvändare från Hultsfred.
Kvällen fortsatte väldigt trevligt med dans och prat och dricka.
Träffade Max som jag knappt har träffat den senaste tiden så det var + i kanten!
Senare döck även Jocke Salle och Pierre upp, trevliga pojkar. Som vanligt bjöd de på dricka och denna gång tackade jag inte nej, vilket ledde till att jag blev onyktrare än vad jag någonsin har blivit.
Det var en intressant upplevelse, en positiv, den snurrade lite, kändes lite ostadigt men jag hade tankarna i kontroll. En drink till och det kanske hade blivit ännu intressantare vem vet.
Jag har ju som aldrig varit full förut, onykter ja, full nej. Så nu har jag nästan gjort det jag har planerat att bli för första gången i sommar.
Måste försöka gå ut mer med pojkarna i och med att de bjuder på allt, jag fick en Smirnoff (eller hur det nu stavas) något shot, en rom och cola(som Jocke dock tog tillbaka) och en drink av okänt slag. Sist jag var emd dem bjöd de på fisherman, men skulle upp och jobba dagen efter så drack bara en. De är faktiske så farliga, smakar inte så mycket sprit, gemfört med den dära som jag fick igår. Ofh den var stark!

Sen blev det efter fest hos Jocke, sedan hos Salle. Kom i säng vid sex, jag som hade tänkt komma i säng vid halv fyra men så blev det icke.

Idag har jag köpt nya jeans på Happy Pepole, lovley och ett par färgade leggnings på rea på Diva. Sweet.

Nä men som avslutande line som beskriver det som sades mycket underkvällen:
Parapapapapapapapapa
Parapapapapapapapapa
Paparapaparapaparapa
Parapapapapapapapapa

Kommentera här: