Torsdag

Idag har det jobbats, haft två extra turer. Solen sken vilket gjorde det motiverande att ta en promenad på ön. När man väl promenerade var det varmt och skönt, men när jag kom till andra sidan där det finns en jätte fin strand, blåste det lite kallt tyvärr. Så det blev en kortis innan det blev promenad tillbaka. Kändes skönt att motionera lite iaf, känner mig lite slö nu på sommaren så ska försöka ta lite promenader och göra lite styrkte någon gång. Hoppas jag fortsätter med det och inte slutar som vanligt haha.
Dock en irriterande grej är att min mor lämnade in mina solglasögon i restaurangen på Klubbviken, för jag glömde dem i vår segelbåt i tisdags. Idag när jag skulle hämta dem, tror du de hittar dem? Nä. På ett sätt var det skönt då jag inte är så förtjust i att ha på mig solglasögon men det kan vara ganska skönt för ögonen att få vila lite i granna.
Efter jobbet mötte jag upp Sofia B på stan och kollade på när hon köpte kläder och sedan mötte vi upp Honken som är i stan! :) Woho! Vi gick runt lite, de köpte glass och jag smakade. Jag upptäckte att jag hade mycket mindre pengar på mitt konto än beräknat... Dåligt!
For och handlade lite sedan och for hem för att göra middag. Tanken var att jag och Sabina skulle fara ut till byn och hänga med Sofia men det blev tyvärr inte av:( Så vi hängde hemma hos mig och funderade på fara hit eller dit men trött som jag var efter jobbet kändes det inte så motiverande. Slog på en film, gjorde popcorn och åt lite ballerina. Skön kväll och nu blir det att sova.
Hoppas ni har haft en bra dag.
GLAD MIDSOMMAR!

Kommentera här: