Haha

Jag och Anna med humorn på topp! ;D
Började prata om detta nedanför efter att ha läst de här
Lina S

22.40

Hahaha tänk om ens föräldrar skulle följa allt de där!

Anna

22.40

hahahhaaha så jävla hemskt XD hahaha

Lina S

22.40

Ja Lina nu sa du emot mig så ja...

oh no ruuuuuuuuuuunnnnn

Anna 22.41

o.........m...........g.............

FLY !

XD

Lina S

22.41

Menar det!

Då är de bara att lägga benen på ryggen och flaxa med armarna!

Anna

22.42

SKOJA INTE !

hallå

är det där från en bok :-O

xD

Lina S

22.42

Jag flyger!

Anna

22.42

asså det du just sa !

Lina S

22.42

HAr ingen aning hitta på det sjlv:p

Kan stå i en bok eller inte:)

Anna

22.42

det låter EXAKT som en bok jag läste när jag var liten somh hette

flaxa med armarna

xD

Lina S

22.43

HAHA åh vad fint!

Anna

22.43

det är om ett par fåglar som tar hand om ett ägg dom hittar

så kläcks det

så är det en krokodil ! så ska dom lära han flyga ;)xD

FLAXA MED VINGARNA !

Lina S

22.43

Haha naw vad gulligt!

Lärde han sig att flyga

Anna

22.44

nej :( han "föll pladask i vattnet och märkte att han kunde simma"

Lina S

22.46

Haha jag som ville att han skulle flyga för att han inte visste att han inte kunde typ som humlorna

Kommentera här: