Lördag

Började dagen med att försöka få mig te med honung. Är inte så förtjust i något av det så var lite tungt. For sedan in till stan och införskaffade mig en sån här fast svart Mötte upp Honken efter det och hängde med honom vi gick förbi Hardwear. Dit kom bror efter ett tag så fick träffa honom lite. Vi var där tills de stängde. Sedan gick jag Pierre, Mike och Sandra och åt på Salladsbaren/Sushibaren. De var jätte gott! Tackar Sofia som jobbade för det! Bland den bästa Cesar sallden jag har ätit. Sällskapet var också väldigt trevligt, Sandra och Mike jobbar också på Allstar ibland så var kul att få lära känna de lite bättre.
Sedan i väntan på bussen hem gick jag in på Rosters. De är inte kul väder här i Luleå. Där träffade jag Janne och en av hans kompisar så satt och prata med dem och Janne bjöd mig på te. Tackar för det! De var faktiskt ganska gott men har lite svårt att förstå hur folk klarar av eller vill dricka en stor kopp te. Man blir som lite less. Men jag försöker dricka upp de då te och honung är bra för halsen.
Kämpar för att få mig i det!
Snart börjar jobbet. De ska ändå bli ganska kul, längtar faktiskt till vi slutar då de är bara vi som jobbar där då man kan gå runt och och prata lite med de andra. När jag var där igår kvar pratade jag lite med en bartender och med vakterna. Var fint de. Så längtar efter det typ. Haha.
I natt slår det om till vintertid också så kommer jobba en timme längre. Så då jag vanligtvis slutar halv fyra kommer jag sluta halv fem! Fast ändå halv fyra. Kommer bli tufft men de är bara att kämpa!:D
Ha en bra kväll!
Glad Halloween!

Kommentera här: