Tigi hårvisning

Nu när jag ändå ligger här på mina kuddar vaken och inte särskilt trött kan jag lika gärna skriva mitt fjärde inlägg för natten. Håret känns mycket bättre nu efter första och andra tvätten, färgen är inte lika stark och det känns ganska snyggt ändå. Fortfarande inte helt jag, men inte så panik att jag måste lägga pengar nu på att färga om.
Att vara med på denna visning var jättekul, det var Tigi som hade den och en av Tigis ledande stylister Marco Lafrate som kom enda från Italien för att delta i detta.
-
Först var vi på gossip och de färgade håret på de som skulle färgas, på mig tog de bort de gula i mitt hår, så nu är det mer vitblond. Sen sminkades vi av två tjejer från Make up store, alltid lika roligt. Sedan gick vi till Lillan där vi fick lite mat och kläder som vi skulle ha på oss och jättehärliga skor! Höga gilla! Sedan var det dags för visningen och då fick vi sitta på en scen framför 80 frisörer och blir, färgade, klippta och stylade. Jag fick min lila färg, och tjejerna som var samtidigt på scen som jag blev klippta och sen var det två som blev stylade.
-
Efter det gick vi alla ut och så fick vi stå och se snygga ut medan frisörerna fick komma och titta på oss och ta kort:)
Så var det, i kortfattat format, kommer nog lätt göra det igen:)
Hon längst till höger gjorde mitt hår:) Marco ser bättre ut i verkligheten:P
Han som ligger med, var om jag nu kommer ihåg rätt var en stor del till att allt detta blev verkligt och så fixade han massa saker, bland annat såg till att vi fick MAT!
Bilderna är tagna från innankrogen som ni kanske ser;)
Upptäckte även nu att jag måste jobba på min hållning... haha

Kommentera här: