Tisdag är det idag ja

Kände att även fast det kanske inte blev mycket till samtal visade jag att jag i alla fall inte bara var ute efter det. Tror jag att jag visade i alla fall, försökte. Äh whatever. Bara kul att förhoppningsvis kunna ha kvar kontakten i framtiden, hoppas kan jag alltid!:)

Idag hade jag sett framför mig hur jag skulle slita hela dagen med att städa osv, än så länge har inte mycket hänt på den fronten, men tänkte köra igång med det nu och hoppas att jag inte blir lat igen. Men så skönt att ha en riktigt ledig dag då man inte gör något. Speciellt då min kropp fortfarande inte är frisk... har ont i huvudet också, jag har inte det så ofta så blir oftast som en liten tönt när jag får det och tycker synd om mig själv. Fast jag vet att många av mina vänner har det oftare och ondare än jag. Måste tuffa till mig lite helt enkelt! och juste no pain pills! Tar inte sånt om det verkligen inte är jättejobbigt eller ska jobba.
Aja slut med onödig info.
Cleaning time!

Kommentera här: