It's friday!

Vet inte vem eller vilka som fått ett ryck, har 54 sidvisningar denna dag, någon måste verkligen vilja att jag skriver ett nytt inlägg eller så har denne kanske gått igenom hela min blogg vem vet.
Iaf så ska jag och Agnes snart bege oss in till stan, tänkte gå och hämta mitt paket, men det verkar blåsa väldigt mycket ute så får se om jag orkar gå dit och sen till stan.
Ikväll blir det nog en lugn kväll alternativ en nykter utgång. Får se vad som händer:)
©LinaStröm
Ska komma ett nytt program på 5 med barn som diskuterar det som hänt under året. Verkar bli ett underhållande program, detta verkade handla om någon sorts bestraffning:
Flickan: Bära hööö!
Programledaren: Bära hö, hur länge då?
Flickan: Tills de fattat.
 
Barn är ju för härliga.
 
"Maybe I becoming a vegeterian" Gordon Ramsay citatet idag!
Då han inte kunde skjuta en hjort.
mohaha!

Kommentera här: