Trötta tjejens tankar denna "morgon"

Efter jobbat på krogen tre dagar i rad med en ovan kropp så är jag ganska trött idag. Kanske därför jag reagerar starkare än vanligt. Eller ja sitter med hängande ögon och suckar för mig själv. Det nya hotellet i Luleå har en lounge och en skybar. De har tydligen gjort så att om det är fullt i skybaren så får man skriva upp sig på en lista och vänta i loungen på att få komma upp.
Igår hörde jag folk klaga på detta och idag ser jag på facebook folk som klagar på att man får köa in på hotellet och köa till skybaren.
Hallå.
De blir kö oftast av två anledningar.
1.Det är mycket folk som vill in samtidigt.
2. Det är redan fullt.
 
Jag tycker det är ett jättebra system att man blir skriven på en lista och uppropad när det är ens tur istället för att stå i en kö.
Sen det är klart att det kan bli kö! Kom igen. De kan inte ta upp hur mycket folk som helst på grund av säkerhetsrisker. Som tex brand. Om jag har förstått det rätt vill de inte ta upp mer folk till skybaren än vad det finns sittplatser, ifall under middagstid. Sen vill man verkligen vara någonstans där det är så packat med folk så man knappt tar sig fram för att de släpper in alla som kommer? Jag tycker inte det är så kul iaf.
 
Ser inte varför folk blir så upprörda över detta? Tänk ett steg längre. Gå inte ut om du inte kan stå i en kö. Jag vet det är jättetråkigt, jag tycker verkligen inte om det själv, men det är en bar, ibland blir baren full.
 
Sluta var negativ, tänk positivt, va glad, kvällen och livet blir roligare så.
 
 

Kommentera här: