Irriterad Lina

Okej, jag är inte jätte påläst men när jag ser kommentarer som dessa blir jag så irriterad och lite arg.
Vet inte om ni mina få kära läsare har hängt med om att någon bloggar, Hugo Rosas..? Har skrivit om Canda goose jackor och att de misshandlar djur osv.
Men alltid så kommer det upp när folk "försvarar" dem.
 
"Pälsen kommer från fjällrävar. Dessa djur räknas som skadedjur.."
I Sverige och Norge är fjällräven akut hotat pga att vi har jagat dem. Men det som stör mig är som ja men hallå! Visst är det okej att döda lilla söta fjällräven för den äter ju ett annat djur. Sen råkar detta djur vara något vi också äter. Detta betyder att det självklart ger rätten att döda detta djuret. För det för inte alls något som är helt naturligt för dem.
 
Åh blir så arg över det där argumentet. Som att det gör det okej att döda fjällräven pga det.
 
Nu ska jag inte säga att jag är superbra, jag har skinskor och sånt. Men just att se såna här argument som att ett djur är mindre värt än ett annat på detta sätt gör mig arg.
Ville bara få ut det.
 
Men som sagt inte direkt påläst men ÄNDÅ.
 

Titta vad fina:)
Bilder från gooogle
 
 
Sen töntigt nog känner jag också att jag behöver säga att odds blogg är inget jag läser förutom ibland när jag har tråkigt. Japp..
 

Kommentera här: