Hello!

Var någon dag sedan jag skrev sist. Humöret har varit väldigt varierande. Men i fredags när jag var ut med tjejerna var en riktigt lyckad kväll! Mysig middag med Moa och Lina. Sen kom Alex och hängde en stund innan vi for in till stan. Möttes upp av Tahiya! Var kanske 3 år sedan vi sågs sist så det var jättekul! Sen spenderade vi kvällen med att dansa och gå runt och busa lite! Försökte vara matchmaker men mina offer var lite för fega. Men jag hade en riktigt fin kväll var glad hela tiden. Promenerade hem sedan men mina vänner och la mig kl 5! Omg. haha 
Sen ja inget speciellt har hänt förutom massa mys med My <3 och mina vänner och familj. Vilket är speciellt i sig. Men inget spännande att skriva om.
 
Denna nyår, har vi haft en mysig dag med lite besök och chill. Ätit god mat med intressanta samtal. Men nu har småbarns föräldrarna lagt sig och jag och mor undrar om vi ska orka gå och se fyrverkerierna eller ej. För se hur det blir!
Och juste jag har slingat håret blondare för första gången någonsin utan proffs hjälp idag. Nathalie hjälpte mig och jag känner mig nöjd! Ovant men nöjd.
 
Gott Nytt År!
 
 

Kommentera här: