Leeeeeedig daaaaag

Min enda lediga dag denna vecka och jag ska avnjuta den med att städa! Wiiiieeee... Gick inte så bra med min "håll ordning så slipper du städa" plan. Funka i typ en dag. Blä. Tog iaf en lång sovmorgon och häng i sängen så äter frukost nu, saakta.
 
Igår sa min mor att hon hade hört eller läst någonstans att man inte ska dricka så mycket 30 min innan och typ en timme efter maten och högst ett glas när man äter. Ni som har ätit med mig kanske vet att jag dricker typ minst tre glas vatten när jag äter. Jag dricker jättemycket vatten. oftast. Så nu sitter jag här iaf och försöker att bara dricka ett glas vatten. Går ganska bra än så länge. Får se hur det går till middagen! Men det känns kämpigt. Jag är typ vattenberoende.
 
En gång när jag var sjuk drack jag typ 5 liter på en dag, 2 dagar i rad, för det är ju bra att dricka när man är sjuk... Så satt och smuttade på 1l vattenflaska hela dagarna. Så när min föräldrar kom på mig så sa dem att jag drack för mycket, så dag 3 låg jag och försökte av vänja mig att inte dricka hela tiden. Var lite jobbigt faktiskt.
Så kan de va!
 
Ha en fin dag och drick lagom vatten mycket!
 
Igår fick jag äta middag med Jonna!!! och Jocke som bilade söder ut:)
 
Mums!
 
Och i väntan på att de skulle anlända till stan fikade jag själv på stan. Dock var kakan inte så god som jag hade hoppats på och inte själva fikan heller då en man i 40-50 års åldern och hans vän som satt på uteserveringen på andra sidan fönstret där jag satt. Kollade massor på mig och sen försökte vad det såg ut som smygfota mig, så jag kände att jag var tvungen att flytta på mig, fylld med obegag. (Såg att han tog fram kamera på mobilen och sen "diskrekt" flyttade kamera linsen mot mig... Sen kom Hinda ca 1-2 senare och då var de borta. Ännu mer mysko.
 

Kommentera här: