Hej!

Sitter och väntar på att älsklingen ska avsluta något och sen ska vi se Harry Potter!!! Och äta popcorn :) Vi har haft en liten paus så ska börja på femte filmen ikväll :) 
För någon dag sedan gjorde jag en broccoli soppa som av någon anledning blev jättestark. Även fastlagda bara hade buljong, svartpeppar, och salt. Då gick det bra för min mage att äta den, en igår..... Gjorde den lite mildare med matlagningsgrädde. Vet inte om det var den mixen eller vad det var men jag började må så dåligt. Illamående, ont i huvudet och magen. Var tvungen att gå och lägga mig (hade redan vilat 1-2 efter jobbet) men var helt slut och ville inte vara vaken för mådde så dåligt. I morse var jag fortfarande lite illamående men det gick över under dagen, komtillbaka vid lunch men sen försvann det helt. Men varit väldigt trött.
Nu är Babe redo! Förlåt för negativt inlägg men ska avsluta med något kul.
Imorgon kommer mamma Hit!! Och vi ska äta middag tillsammans med Siri och Hinda på Apa. Peppad!!

Kommentera här: