Lilla husmorn

Idag har jag faktiskt varit lite kreativ! Satt ganska uttråkad tills jag hittade en blogg där en tjej gör mycket egna väskor.( http://pm-betweenthelines.blogspot.gr/2013/02/triangular-bag-tutorial.html?m=1) Sen kom en väska som verkar ganska enkel att göra med lite instruktioner. Så jag tog fram ett tyg jag har haft länge och sydde ihop två delar. (Är ganska små tygbitar, men tillsammans blev de ganska stort) så började sy ihop det hela förhand. Är inte helt klar än men det är iaf en väska/påse nu! Ska fixa handtagen lite bättre och kanske sy någon ficka där inne :)
Efter det bakade jag kakor! Hihi samma recept som förut, de där havresnittarna, men med denna gång Daim. Båda gångerna jag gjort dem har jag inte haft i ingefära :) Tycker de blev så goda sist så kände för att göra ett gäng till, plus att den är så enkelt! 
Ha en fin söndag!

Kommentera här: