hello

Sitter och chillar och tittar på O.C och väntar på att bananerna ska frysa så jag kan testa göra denna glass! http://foodjunkie.metromode.se/2016/01/05/glass-i-stora-lass/
(Många och där)
Jag hoppas verkligen denna glass blir god, skulle behöva något nyttigt gott som jag kan äta istället för onyttigt gott hehe 
Kommer tillbaka med en recension senare! Hon har många vad som verkar goda recept på den bloggen så kika in där vettja! 
Nu ska jag kolla om det är redo att göra glass 😃
Ny växt som min bror ska få. Om vi inte ångrar oss och behåller den själva :D 
 
Update: Det var inte så gott som jag hoppades, men Nate min tror det också kan ha och göra med att bananerna var lite omogna, så får pröva om någon dag igen. Men det var inte äckligt, och jag hedde i lite mera kako också, no suprise där ;) och använde vanligt kakao. Men lyssna inte riktigt på mig, jag brukar ju ha svårt för det som är nyttigt ;) 

Kommentera här: