04.12

Sov hos Josefine ikväll. Blev inte lika sent som det brukar bli.. Fast det blev 1,2 någonting tror jag.
Är svin trött nu, en viss Andrej ringde kvart över fyra och var full. Vi pratade i hela en timme och 30 min, förstår inte hur vi lyckades men han var ju som sagt full så.
Hoppas han inte kommer ihåg samtalet, kommer bli lite pinsamt då. För alla som känner Andrej vet ju vad samtalet kan ha handlat om mestadels så.. Hoppas verkligen inte han säger något till Johan, då blir det verkligen pinsamt! Hoppas han bara kommer ihåg att han ringde och inge mer.
Sen så sa han att jag pratade med en som hete Jocke också, en hel del. Men det kändes som det var Andrej. Förvirrande.
Och stackars Jossan som tydligen låg vaken ett tag. Trodde hon somnade om på en gång. Men hon hade sovit lite på kvällen så, så hon fick sin sömn hoppas jag. Själv fick jag inte min.
Deras hemtelefon ringde kl sex precis då jag hade lagt på. Eller rättare sagt Andrej upptäckte att jag inte hade Halebop så han slösade upp en del pengar. Hehe

Sen så drog Josefine med mig till Nordpoolen med Jenny och Verre. Det var roligt! Men har varit ganska trött hela dan och nu ska jag ta och be om massage. Hoppas verkligen jag kan få lite. Min rygg behöver det :)

Ha det fint

Kommentera här: