Lööööördag

Började med förfest hos Camillia och sen blev det CLEEEO.
Shit vad kul de var! Dansade träffade massa härliga människor, tog tequila shot med mina street lärare hahaha! :D
Åh kvällen var bara helt enkelt super lyckad! Träffade Bobbyboy igen, helt fint. Tog kameran från fotografen och gick runt och fotade lite:D Helt nice!

Sen blev det efterfest hos Andre, jag Thomas Yohanna och en till kille som jag inte kommer ihåg namnet på. Argh. Men schyssta människor. Det var helt mysigt och trevligt iaf;) Hehe Riktigt mysigt i soffan.
Nä nu ska jag sluta vara överdriven. Blev bara så glad när jag täntke tillbaka på kvällen.
Är lite trött... Kom hem vid nio i morse och la mig halv tio haha. Så detta har varit en seg dag. Men har ändå inte varit så trött. Aaaaaaaaaaaaaja

Ha en super skön söndag!

Ciao

Kommentera här: