Twitter?

Har nästan lust att skaffa en twitter. Varför? Vet inte. Men den verkar ju vara ganska najs, liksom skriva en mening eller två vad man sysslar med eller tänker (Y) Problemet skulle vara att jag skulle vara den enda i min vänskapskrets som skulle ha en och det är ju inte så party. Kanske man ska kolla upp lite ändå hur en sån där twitter fungerar, är inte riktigt helt med. Haha

Skulle egentligen ha städat idag men när jag kom hem var mitt gulliga kusinbarn här (hon är ca 5 månader.) Så då satt man och kollade på henne ett tag och sen blev det lite tv. Sen blev det lite städning, sen mat med päronen och moster. Väldigt rolig middag faktiskt haha.
Efter det skulle de fara till Kronan på Öppet hus med en till så jag tänkte att jag hänger på och det var jätte kul och inspirerande. Så nu vill jag göra om mitt lilla hem totalt typ.
Tänk om man var rik.
Eller hade en rik kille.
Vet en men han är upptagen. Säger bara wow, vilken kille alltså. Är lite avundsjuk på hans tjej om man säger så. Het het het het;) Haha
Nä men för att återgå till min ytterst intressanta dag.
Fick även en tygboll helt gratis! Typ som en boll med tråd fast med tyg så ska försöka virka något coolt! Haha Tanten.

Iaf det var kul, nu ska jag försöka få mig i säng snart.

Juste igår förde jag över 1827 bilder från min mobil!
Så mycket bilder hade jag.. Hehe
Har raderat bilder nu på mobilen så i kameraalbumet är det bara ca 333 eller 334! ;D Starkt för att vara mig. Är sämst på att radera, därav så många bilder på mobilen hehe.


Aja nu ska jag avsluta detta töntiga inlägg ha en fortsatt trevligt kväll!
Ciao!

Kommentera här: