Hej!

Gick inte så bra med min tanke på att uppdatera mer haha. Men att det skulle ha gått så många dagar trodde jag inte! Åh känner att tiden bara springer iväg!!!
Vad har hänt sen sist då. Jag har börjat träna! what what what!? Woopwoopwoopp
Började i fredags med yoga 06.30(!!!!) är fortfarande lite imponerad med mig själv att jag gjorde det! Så det blir nog på fredag igen. Efter skolan på fredag hängde jag med Jonna och vi gick på lite seconhand butiker och försökte att inte blåsa bort och hade sedan en myskväll här. Lördagen vaknade jag upp med träningvärk i hela kroppen! Rygg ben armar. Puh! Sen på söndagen träffade jag Natti Matti och My på ett annat second hand ställe och fikade och hittade en fin stor flaska för bra pris:)
Sen i måndags träning igen (!) denna gång indoorwalking med Natti och sedan yinyoga. Är så nöjd att jag gick på indoorwalkingen, jobbigt var det! Men ändå så jag klarade av det och har inte fått någon träningsvärk förutom lite i armarna. Förvånad!
Idag har jag haft skola, sen fotat lite på campus och nu kommit hem och fikat lite. Brickan köpte jag när jag och Jonna shoppade. Nöjd. Ikväll blir det yoga med Anna! :D
Här kommer lite ofina bilder från de senaste dagarna :)
Har testat göra en skål av tidningspapper och det gick bra! Ska nog göra lite tjockare nästa gång dock. Nu håller jag på dekorera den. :) Men det är jätte enkelt. Jag blandade 1 dl vatten med 1 dl vetemjöl som lim, tog en plastskål och klippte sönder lite tidningspapper. Satte blandningen på pappret och började klistra! Lät det stå över natten och dan efter så ar den sådär! Ska testa göra någon sorts större ljuslykta med en ballong, kanske till helgen så får vi se vad det blir! :) Klistrade på utsidan alltså :)
Det var det. Ha en fin dag!

Kommentera här: