Tjo

Läste just kommentaren från Tahiya.
Tack vännen det värmde i hjärtat :') <3


Imorgon så bär det av till IKEA. Ska fara stiga upp kl 07.00 på morognen! -.-
Kommer vara så pigg, noot. Känner hur trött och slut min kropp är. Har inte sovit odentligt på ett tag, känner hur lätt jag kan börja gråta och hur snabbt jag blir trött i kroppen när jag gör något.
T.ex. igår bad jag mamma boka tid åt mig hos en sjukgymnast och hon sa tt jag fick ringa själv eller fara dit och jag vill inte göra det själv utan vill att hon skulle göra det. När hon sa emot började jag nästan gråta så jag gick därifrån. Borde kanske börja ta tag i detta och sova mer. Kommer nog inte lyckas så bra nu när vi är lediga och det kommer vara konserter osv, men försöka kan man allitd. :)

Annars så var jag och fikade med Moa och Lina igår på stan. Det var superkul!  Fattar inte varför jag inte umgåtts med de här underbara människorna tidigare!
Vi gick på stan i typ fyra timmar :) Skulle egentligen satt upp affischer till SHOUT OUT NIGHT som är på fredag. Kom dit! Det kostar bara 30 kr och börjar kl 20.00(?) :D  Men det lbev klädprovning och fika istället som sagt.
Hittade en jätte snygg törja på Carlings för bara 199 kr! Men ska spara lite nu ibörjan av månaden så den får vänta. Plus att Happy People ska ha värsta grejen hos dem på lördag:D Aa galet kul!
Sen så spelade mitt lag match igår och vi vann! 
Jag gjorde ju en fin insatts ganska komisk men den var bra för det mesta :) 

Idag så har jag varit på storheden och hittade ett par Cheap Monday jeans för bara 135 kr! :D och en liten söt väska tihi. Även ätit mjukglass och god choklad och köpt kakor och en god lasange med Anna och Jonna som jag har spenderat en fin kväll med :)
Hehehe det var kul. Vi blev lite galna men det var bara kul!

Nä nu ska jag bege mig och göra något helt annat.
Ha det fint!
Kramkram

Kommentera här: