LK

Jahap då börjar LK idag då. Regnet öser ner fram och tillbaka och det känns lite opeppigt att ta cykeln in till stan.
Men Skaburbian Collecitve ska spela och det får man inte missa!
Har längtat så sjukt mycket på att de ska ha en spelning så jag ska vara där och dansa om så regnet står spön i backen!
Annars är det inte så mycket som känns så speciellt att se. Tja Hamngatan spelar ju men ja.

Annars så sov Maxim och Moa över hos mig eller Moa gick hem någon gång på natten för att det var varmt medan vi andra halvsovande tyckte det var ganska svalt :P
Vi hade först varit hos Martin men där fick vi inte vara så länge som vi tyckte vi borde få. Eller nog hade vi fått titta på medan han och Per och någon annan hade rollspelat. Men det kändes inte kul så vi cyklade iväg i regnet mot Roasters.
Men alla bord var blöta förutom två där folk satt. Andrej var hungrig så vi gick till Max och så åt han och Maxim lite mat.
Sedan for vi till Statiol och hyrde en skräckis och en tja en sex komedi?. De var inte så jätte bra men det dög.
Sen efter lite mer än halva sexkomedin så gick Max och Andrej ut och rökte men Andrej kom inte tillbaka. Tror han får till någon tjej och hade sex men jag vet inte :P
Efter den filmen pratade vi lite sen lade vi oss. Trötta som vi var.
Drömde massa skumma saker men ja. Sen väckte nå sms mig och jag hoppade in i duschen gjorde mig färdig väckte Max och så for vi in till stan och träffade Kattis.
Vi satte oss på Roasters och Max fick sin efterlängtade kaffe. Sen gick vi omkrgin i värmen och sen gick vi till Staoil men fast Kattis skulle få skjuts av Markus så hon stannade kvar i stan.
Vi gick runt lite grann och sen började spö regna men vi gav inte upp så mycket för det. Fast tillslut gav vi upp och for hem.
Sen kom Johan och Jocke på middag. Myspys.

Aja nu kom Lina och Moa
Ha en fin kväll Ciao!

Kommentarer:

1 frida:

hahahahahah "men Andrej kom inte tillbaka. Tror han får till någon tjej och hade sex men jag vet inte :P " hahahah fan va söt du är :D:D

Kommentera här: