Brasa och glass i solsken

Då ligger man häri sängen efter en för det mest fin torsdag :)
Började med svenska då vi såg på film och skrev lite granna, sen sh med betygsamtal och redovisning.
Sedan traskade jag och Lina runt på stan och åt glass och lyssnade på musik som spelades på gatan.
Sen där vid 13 gick vi till dansmagasinet och hade mittkurs samtal och sedan jobbade vi på våra danser som vi hade skapat efter en färg. Min grupps färg är gul och de andras grön. Sen dansde vi våra danser för varandra, hittade en låt som passade till båda danserna och dansade de tillsammans på "scenen". Skulle vara kul att visa upp den på Vårshowen, men vi får väl se hur det blir med det.

Sedan efter en svettig men kul dans hade man dataprov som var förvirrande enda tillslutet då det började klarna lite. Hur det gick, ja det får vi se. Har ingen aning.
Traskade sedan till stan med Tia och där träffade Jonna och så var jag med dem innan jag tog bussen hem och åt.
Skulle egentilgen plugga engelska. Bob Marley, har inte gjort klart den än. Osmart jag vet men igår så gjorde jag annat. Började lite grann men jag och Lina skulle fara och se genrepet till en föreställning där Emma, Tia, Moa och Anna dansar i. De är så duktiga! Så det var underhållande, gick hem med Lina och Moa. Vi började prata om att göra värsta sattsiga grejen till julshowen, fast vi drömmde oss bortom det och tänkte turner osv. Haha
Härligt var det! Och något kommer det bli ;) Ni kommer få se :D

Aja, tänkte berätta om den otrolig lyckade kvällen igår!
Eller tja först så råkade jag somna i 2 h och vaknade vid 20.00 på kvällen och då smsade Moa och frågade om vi skulle hitta på något efter hon hade gjort engelskan. Så vid halv tio så kom hon till mig och så började vi ta en promenad. Vilken ledde in till stan där vi mötte Maxim så vi gick runt och pratade med han.
Sen kom någon han känner förbi cyklande och sa att vi borde gå till udden så vi gick dit.
Där träffade vi Nippe, Björn och Chrille och några till. Så vi satte oss vi deras brasa och lyssnade när de sjöng och vi pratade och blev väldigt roade av att se de tre männen försöka bryta av en gren. Haha
Det var verkilgen underhållande! Önskar att jag hade filmat det Haha :D Vi sjöng även för Krille som fyller år idag och så beundrade vi ljuset och att solen ljust hade gått ner. Åh så fint det var :)

Moa som har då dansföreställning denna vecka skulle lägga sig tidigt så vi sa att vi skulle gå före tolv någon gång. Ungefär vid halv två var jag hemma och kom i säng vid två. Haha fast har faktiskt varit ovanlgit pigg idag för att varit uppe så sent :) Iaf så var det en verkligen lyckad spontan kväll. Tummen upp! :P

Annars så har denna dag gått i låten Can can s spår. Eller den heter inte så men jag kallar den det :P
Jag och Agnes funderar på att göra en dans till den til Vårshowen. Vi får se hur vi hinner med det i och med att den är på tisdag :S
Aja ska kanske börja skriva på mitt engelska arbete då. Ehe
Ha det fint!
Ciao


Den är ju som härlig! :)

Kommentera här: