Didoda

Kortfattat lördag.

For till Kafelino efter tolv någon gång, ganska sent för att vara mig, om man inte räknar med förra lördagen då jag gick ut klockan två.
Men i och med att Sofia inte mådde så bra for jag själv dit, hade förköp och allt.
Kommer dit så sitter Bonnie och Bobbyboy i ett bord bland några människor så jag sätter mig ner vid dem och har det trevligt. Det var väldigt lite folk där, kul men samtidigt tråkigt. När Bonnie och Bobbyboy måste jobba lite så fortsätter jag att hänga med mina ny funna vänner. Pratade först en del med Li som jobbar nattredaktör eller liknade på en tidning, sen pratade jag ganska så mycket med Joel som är journalist, ganska så intressant faktiskt. Sen bestämde vi oss för att dansa, vi var helt ensamma på golvet, det var jag och två som jag inte kommer ihåg namnet på, skämmit, men tror tjejen heter Elin iaf. Det var helt härligt att bara dansa och inte tänka så mycket. Det var jätte skönt, så dansade ganska mycket och pratade ganska mycket.
Det var en kväll av komplimanger för jag fick komplimanger om mitt hår, hur jag såg ut, mina kläder och hur jag dansade. En av killarna skulle ha raggat på mig om han inte hade flickvän och han brukar inte ragga i vanliga fall, det var som nice. Blir alltid glad när folk ger mi beröm för mitt hår för jag kan vara lite osäker på det ibland. So that me like. Sen är det alltid kul att få höra att man dansar bra, då blir man glad.

Sen när allt slutade var det väl egentligen planerat att jag skulle fara hem och de skulle till Bobbyboy där de sov för tillfället. Men jag gick och pratade med Li och hade det trevligt så tänkte kvällen är ung (03..) och jag är inte så trött. Så jag följde dem på vägen och vi gjorde stopp vid en ja typ en bro och hängde pratade och hade det trevligt. Tänkte lägga upp någon bild men inte när man ser ansikten osv. om ni undrar varför det bara är "ansiktslösa bilder".
Nä men jag var riktigt nöjd med min kväll, har fått erbjudande att komma ner till Sundsvall, har boende mat osv fixat. Det känns riktigt nice, så får se om det blir av:)

Nä men nu ska jag sluta tråka ut du som läser med detta.
Kommer jobba hela veckan så kommer tjäna pengar :D
Kommer kasnke få lön denna månad redan också JA. Slipper vara så fattig, sweeet.

Men nu borde jag verkligen hoppa i säng i och med att jag jobbar imorgon :)
Sov gott god natt ha det bra





Det är så fint när killar vågar visa lite känslor mot varandra, som vänner. Såg mycket sånt denna kväll, tycker det är så fint


Kommentera här: