well

Fredagen och lördagen blev riktigt bra båda två. Fick uppleva mycket och hade riktigt kul! :D Lägger upp lite bilder från det när jag får fler bilder från alla andra. I min kamera tog batteriet slut:(
Annars så har jag jobbar natt söndag och måndag. Jonna bor också hos mig nu när hon är i LulEå. Det är trevligt, fast saknar ibland att ha sängen för mig själv haha. I morgon, onsdag, och på torsdag blir det att jobba på båten, efter det blir det lite ledighet fast ändå upptagen. I morgon blir det att hänga med Robert mfl, torsdag skulle det bli nå grillning och på fredag blir det mys med ost kex och vin med det gamla tjej gänget, mys! På lördag blir det bröllop! :D Åh ska bli så kul!! hihi
På söndagen ska vi ut till någon ö och göra något. Ja det är väl veckans planering ungefär. Nu kommer lite bilder jag har lekt med..
Jag har tagit alla bilder förut den första som Sofia har tagit.


Kommentera här: