Halloj

Min röst är inte bättre idag precis. Men det kunde jag lista ut redan igår. Stod i kassan i princip hela kvällen, de var kul! Förutom att jag inte alltid kunde prata så bra. Men de var kul, de kom ganska många utklädda och roligt folk. Sen fanns det även idioter som vanligt men tyckte de var ganska få ändå, dock var ganska många små korkade men vad kan man förvänta sig av fulla människor..
En kul grej angående min röst. Träffade killen jag har haft lite problem med men som är utträtt nu förhoppningsvis, igår. Vi bestämde att vi skulle höras idag, så när jag ringde han bara men din röst du är ju helt hes. Sen sa han att igår när vi pratade trodde han att jag hade försökt att prata sexigt med honom, för att min röst var hes alltså. Haha. Så de kan gå.
Nu ska jag hänga lite med Sofia och försöka kanske prata lite.
Ha det bra!
Ciao

Kommentera här: