Idag

I morgon i morgon i morgon!
-
Idag känner jag mig inte så pepp på att göra något. Kl är redan mycket men måste se till att få två saker gjort i alla all. Vad ska man ha på sig hur ska man se ut. Måste köpa ett par nya skor också, har insett att mina sneakers ser för hevliga ut. De vita är smutsiga och trasiga och de svarta lika så. Kanske inte ser så repentabelt ut... och mina fina skor är hos skomakaren till fredag. Yey!
Men en positiv grej att jag ska jobba både fredag och lördag! :D På olika ställen, kan kanske till och med bli tre olika jobb på fredagen de ni;) Hoppas lite på det men får se:)

Idag är det ett år sedan vi bokade biljetterna till Nya Zeeland. Har stor lust att boka igen och fara och jobba. Moa peppar mig men vågar inte riktigt. Eller så är jag bara helt enkelt inte redo att lämna allt här än. Men vem vet när vinterkylan kommer kanske modet kommer också. Vi lär ju se
Forever in my heart one of the happiest times in my life

Kommentera här: