Toblerone

Här kommer 4 bilder från helgen som jag hade lagt upp på facebook har inte fixat över de andra från mobilen. Ska snart bege mig ut på lite ärenden, vädret är mkt omotiverande så är lite segstartad. Men är riktigt peppad inför ikväll! 
-
På lördagen när jag strosade runt på stan, märkte jag att en massa började samla sig vid trappen vid medborgarplatsen. Det visade sig att zombiewalk var denna dag. 
Efter att ha bott hos Moa några dagar, for jag till moster och bodde där. En morgon sken solen värmande så blev en frukost på balkongen!Här är sista kvällen i Sthlm, jag Moa och Lina åt på en irlänsk pub och sen kom Sofia dit också! :D Har på mig ett par nya byxor från Beyond Retro, tröjan är också därifrån. Har länge velat ha några såna byxor men inte hittat några som känns rätt förrän nu. Dock är jag lite ovan men like it! Bilden är tagen av SofiaHär är mina tre fina flickor, synd att vi inte fick mer tid alla fyra. Hoppas att kanske vid jul att vi hinner spendera en dag tillsammans. Shit tänk att man måste tänka så nu, att om x antal månader kanske man kan träffas igen, det är väl så det är att bli vuxen.<3
©LinaStröm


 
 

Kommentera här: