Tuff tuff tåget

Ska snart bege mig in till stan och köpa lite matsäck. I natt tar jag tåget mot Göteborg 01.30... Ska vara hårmodell där  med "Grazette of Swedens nya professionella hårkollektion Contrast Play framtagen i samarbete med stjärnfrisören Joe-Yves Asmar"
http://www.grazette.se/#params:id=60&lid=163560
där kan ni läsa om eventet.
Ska bli spännande! Känns bara lite tugnt att klippa av mitt "långa" hår. Det har ju börjat växa ut nu en del. Men samtidigt så är det jättekul att få vara på catwalken så jag kör på en då! Ska bli spännande hur man kommer se ut i slutet av dagen i morgon:)
 
Här är en bild från förra showen, då jag väntade på att det hela skulle börja:)
 
Ska försöka mobil blogga lite där borta, kommer vara där till på fredag. Men kan inte visa håret förrän torsdag kväll:)
 
 

Kommentera här: