Något för varma sommar dagar?

 Detta känner jag att jag måste testa någon gång! Kanske med en trocadero!? Ooo skulle vara gött! Gott att göra drickar på kanske också någon gång i sommar:)
Annars så är jag trötter som vissa av er kanske förstår:) Kändes så hemskt hur egoisktisk jag kan bli ibland när jag känner att jag är slut. För Nate skulle gå och handla på Ica här i området, men det var stängt på grunda av att det hade brunnit. Det som jag störde mig mest på var att då var jag tvungen att gå och handla (då jag har en stor matbutik precis vid jobbet) och blev irriterad över att de behövde ha stängt. Efter ett tag inser jag att meeen Lina då! Folk kan ju ha blivit skadade! Så går jag och bara fokuserar på mig själv. Även efter denna ögonöppnare var jag fortfarande lite irriterad på att det var stängt där haha. Men men, gick bra ändå, bara inte lika mycket mystid hemma. :)

Kommentera här: