God morgon!

Gårdagen blev bättre, gick till Sofia en stund och pluggade, dock blev det väl mer prat om annat än plugget men lite blev det gjort och jag tror jag lärt mig något nytt också :D Sen på kvällen for jag och gjorde bodybalance och efter det kändes det verkligen bättre. Så skönt att komma iväg att träna. Så glad att jag börjar känna peppen smyga på mig sakta men säkert. Dock ligger peppen mest just nu på just bodybalance och yoga (dock var det länge sen jag gick på yoga) inte så mycket på kondis men det kanske kommer! Som tur är har jag folk runt omkring mig som tränar sånt ibland som kan få med mig :)
Nu ska jag börja göra mig färdig för att åka till skolan en stund, sedan blir det plugg plugg plugg och sen häng med Jonna :) Ska testa färga hennes hår. Får se hur det går! hehe
Ha en fin dag!
Bjuder på en gammal photobooth bild
 

Kommentera här: