ofh

Sitter på skolan och ska plugga. Kul när jag äntligen är duktig och tar mig till skolan för att hänga med gruppen är det vara en här haha. Men men får skylla mig själv som aldirg åkt tidigare. I och för sig spelar det ingen större roll. Det jobbiga är bara att jag har fått huvudvärk, började när jag cyklade hit som någon tryckte något inte så kul i min vänstra hjärnhalva och nu dunkar det lite fint och när jag försöker trycka in mer kunskap i hjärnan känns det så trögt och ont. Hoppas det går över snart, speciellt till imorgon! (vilket jag tror) för då har vi tenta. NERVÖS. Men efter dagens pluggning känns det lite bättre i alla fall. Nu ska jag köra på lite mer! För ikväll måste jag också handla lite grejer så ska i väg till ersboda, sådär peppad.
Ha en fin kväll!
Återigen gammal photobooth bild
 

Kommentera här: