Hej!

Sitter här och ska försöka skriva vår andra uppgift i skolan. Det har verkligen varit full fart från start. Ska ha läst massa böcker, sidor i böcker, artiklar, skriva uppgifter och vi har bara gått en vecka! Min hjärna känns som mos. Trodde denna uppgift skulle vara ganska enkel ändå. Men nja känns inte så enkel nu... Men får försöka peppa!! Woopwoopwoop
Har en dator nu iaf! Köpte den igår hämtade den idag. Känns drygt att lägga massa pengar på sånt men samtidigt så behöver jag en dator! Så var bara att blunda och dra kortet haha. Men känns bra att ha en, även om det inte är en mac. Tror vi ska bli bra vänner jag och min nya pc.
Nä ska återgå till mitt försök att skriva uppgiften. Har ganska många sidor kvar i en bok också att läsa till imorgon.
Ha en fin måndag! :)
Här kommer en oredigerad bild på mig(not) och den fina skuggan från vår bambu.
 
 Copyright: Lina Ström

Kommentera här: