Söndag

Varit en lugn söndag, pluggat lite, redigerat lite bilder, tittat på Arkiv X till jag var så skakis att jag var tvungen att byta till O.C innan jag gick till Sofia för att lägga den sista touchen på plugget. Där i mellan hade jag ett emotionellt break down över inte ens sån stor grej som behövde storgråt, men det bara flöda. Var tvungen att ringa älskling när tårarna hade ett uppehåll för att försäkra mig om att jag överregerade. Vilket även Sofia senare bekräftade. Alla dubbelbokar ibland, även om min dubblebokning var en resa till Sundsvall och ha lovat min bror sedan någon månad tillbaka att vara barnvakt åt min gosigo på lördag. Det var när det inte gick att avboka eller omboka tåget som jag bröt ihop. Men håller tummarna att det löser sig till det bästa för alla!
Här är en bild som jag tog på mig själv igår :)

Copyright Lina Ström

Kommentera här: