Hej!

Här halvligger jag i soffan och har tänk börja läsa till min hemtenta som ska vara klar nästa söndag i ungefär tre timmar. Först skulle jag fixa en grej innan jag skulle börja plugga, sen behövde jag prata lite allmänd med Nate och berättar om drömmar jag drömt i natt, kolla på annat. Nu väntar jag på att Sofia ska komma med browniesarna vi gjorde igår. Mmm. Så ska jag vispa lite grädde och äta en sån medan jag börjar läsa. Mums! Min tankte är ju att bli klar med hemtentan innan söndag så jag kan chilla i några dagar utan att behöva tänka på något! Men får väl se hur det går. Men hoppas!
Annars så myser jag runt i mina nya leggings från Addidas varje dag sen i fredags då jag fick hem dem. Så sköna! Myselie mys!
 
 
I fredags så var det först skola/grupparbete, sen yoga med Sofia, sen middag och chill hos Jonna. Var så trött i huvudet efter yogan när jag skulle till Jonna. Tog först bussen till Marihem där jag skulle byta buss och hoppa på samma buss som Jonna. Så långt gick allting bra, hade inga glasögon på mig för att det var så kallt. Jonna skriver att bussen närmar sig. En buss kommer och jag kliver på, ser inte Jonna någonstans, kan jag inte ha sett henne och gått förbi? Nä det visar sig att jag hoppar bussen som tar mig tillbaka dit jag kom ifrån -.-  Men lyckades byta till Jonnas buss på Vasaplan, tur var väl det! Sen när vi kliver in i hissen så trycker jag på knappen. När vi efter någon minut inte har börjat röra på oss inser jag att jag klickade på 0:an istället för rätt våning. Men efter lite mat blev allt bättre ;D och efterrätt :)
Det är den nedre skapelsen jag sitter och väntar på. Tror även jag behöver äta lunch. Suck.
Aja det går som det går med pluggandet idag. Ha en fin söndag! :D

Kommentera här: