Hej!

Idag var det första föreläsningen på ett tag. Kändes ovant att sitta och lyssna i två timmar, har svårt att koncentrera mig så länge, uttråkad! Haha, men det var ändå lite intressant. Sen blev det att baka glutenfri kladdkaka, jag, Jonna och Elin bestämde oss för att överraska Anna på hennes 25 års dag. Så jag och Jonna åkte in och köpte lite fint och sen åkte vi till Anna. Plingade på med kladdkaka och tända ljus (jämfört med bilden), en överraskad och glad Anna öppnade till våra ljuva stämmor som sjöng Ja må du leva. :D Vi hade en mysig kväll och åt gott (jag som inte skulle äta kakor haha ;) )
Imorgon ska jag på gynekologisk cellprovtagning, trodde man tog det var tredje år, men tydligen inte! Är iofs bra :) Sen ska jag försöka hinna med yoga om det inte blir för tajt, känns som att det är dags att röra lite på mig! Annars blir det plugg och ska försöka ta tid att måla lite också :D Med mina nya färger! Ska visa lite bilder sen på min presenter, har inte fotat alla än.
Det var det!
Sov så gott! God natt :-*
 

Kommentera här: