Hej!

Cellprovningen gick bra, det går ju jättefort! De frågade om en manlig läkare skulle kunna få vara med och observera, men jag sa nej. Även fast de är professionella och så känner jag mig inte riktigt bekväm att en okänd man ska titta på mig där. Sen har jag pluggat lite, läser en bok jag faktiskt gillar Vygotskij barnen och jag - pedagogisk inspiration av Leif Strangberg. Så är ganska intressant och kul :)
Maten jag ätit idag blev, broccoli med tonfisksås, spenat och smööör och middag blev blomkåls och morotsmos med en liten quornsås med paprika och champinjoner i havegrädde och gurka och spenat till. Magen fortfarande svullen men har inte ont iaf :)
Ja så spännande har min dag varit! Tiden har gått allt för fort :/
Dukade upp detta åt Nate och gav han, det var uppskattat :)
 
och så har jag ätit lite mjölkchoklad med salta mandlar hihi
 
 
Dagens outfit Velour everything och när det blev lite kallt lärarförbundets "kofta" som jag fick av mami.
Konsti bild jag vet men tog bara för snapchats skull ;) haha
 

Kommentera här: