Kort sammanfattning av helgen


Fredagen började med mellandagsrea efter ca 4 timmars sömn, hittade ett linne på rean sen ett par leggings och en kjol på icke rea, så typsikt mig att hitta en massa icke rea saker.

 

Sen blev det middag med mors kusin och moster och fick höra att när jag hade träffat kusinen i sommras hade hennes vän från Sthlm varit med som jobbar för en tidning och hon hade sagt att jag var modell någonting. Får höra det ganska ofta, kanske borde satsa
Sen for jag till Linus tsm med Moa och vi + Thomas spelade Wii snowboard och lite annat, kulkul!
Efter det for jag och Mois in till stan och gick sedan ut på Kafelino och dansade i flera timmar också väldigt roligt.

 

På lördagen steg jag upp tidigt efter ca 4 timmars sömn och for å hälsade på släkten i Kalix och fikade, åt sov, fikade :) Sedan blev det förfest hos bror fast han var knappt med så satt med Peru, David, Fredrik, Ellen och en till tjej och skrattade och fick höra mycket roligt HAHA För att sedan fara till Östermalm för att mysa med film godis och prat

och tillsist på söndagen hade jag lite middag och spel och 2 timmars promenad kväll. Mys:)

 

Tack för en trevlig helg allihopa!

Kommentera här: