41-52

Igår så var det sista dan av tema veckan.
Det har varit roligt. Skönt med lite annat än bara vanliga lektioner.
Vi har sett mycket film om Sydafrika och diskuterat en massa.
Både roligt och långtråkigt. Speciellt operan vi såg. Ingen komentar.

Igår skulle så var jag med Elin hos Linus.
Det var trevligt, vi åt middag och såg på film och lyssnade på en massa bra musik och umgicks lite med Pontus. (Linus lillebror.) Haha härlig kille :P
Filmen vi såg var 1408 haha.
Det gick inte så bra. En person som är livrädd för skräckisar, en som älskar dem och jag då som vet inte riktigt vad jag tycker om dem..
Vi hoppade över den läskigaste delen, så då blev den inte så jätte läskig men den var bra iaf :)
Se den, fast hoppa inte över det läskigaste bara:) Tips ;)

Idag så har jag varit i Kalix och spelat match. Vi vann! :D
Det kändes skönt och roligt. Kalix spelade schysst spel så det kändes bra. Deras tränare var därimot ganska komisk haha.
"Jag tycker faktiskt det borde vara osportslig foul då deras spelare ramlar framför min spelare så hon också ramlar.."   Hm nä.
"Det där var inte alls bakåtspel" Domaren "Jo det var det hon gjorde ju så hära." "Nä men det var det inte alls" "Vi tar det här efter matchen"
Efter matchen står tränaren där och säger fortfarande att det inte var bakåtspel och de står och visar hur det hela gick till om och om igen. Orka. Det var ju bara bakåtspel...  :P

Ska snart fara till Josefine och prata lite om Göteborg :) På tisdag far vi! :D
Det har gått helt snabbt sen vi beställde biljetterna. Ska verkligen bli kul att fara dit:) Lite jobbigt att sitta upp i 20 timmar bara. Men det är det värt :)

Ska kanske börja göra mig färdig..
Ha det fint. Ha ett bra sportlov alla som har det nu :)

Kommentera här: